Life As Anna

<3 STOLT MAMMA TILL 4 UNDERBARA FLICKOR!!! <3

Då var man klar men ändå inte..

Kategori: Allmänt

Jag borde inte tvätta, Men jag MÅSTE!!!

Denna jävla tvättstuga suger så jävla hårt, tvättmaskinerna är kassa (förutom 1) torktumaren är helt ok (förutom att den BRÄNNER kläderna) men borde finns EN TILL å torkskåpet HAHAHA vilket skämt.. kläderna måste fan hänga i 3 dagar för att det ska bli torrt så nu har jag halva lägenheten full med BLÖT TVÄTT!! Det TACKAR man för..

Renoveringen i våras bestog av MÅLADE VÄGGAR Å GOLV.. INGET MER???? Är det att renovera?? Jag förväntade mig ett ordentligt bokningssystem (där INGEN kan flytta på andras pluppar), utbyte av maskiner å torkskåp.. Nää denna skithyresvärd är så JÄVLA SNÅÅÅL!!!

Förra vintern fick vi själv skotta för att komma ut men i år är det FÁRT på gubbarna. Marken är nästan snöfri samma stund det slutat snö. Det GILLAS!!

Men vi hade iaf kul i tvättstugan ja å tjejerna.

      

Nej underhållet till detta hus SUGER!!!


Nu tog ni priset igen!!


PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: