Life As Anna

<3 STOLT MAMMA TILL 4 UNDERBARA FLICKOR!!! <3

Känner mig inte så jävla lycklig just nu.....

Kategori: Funderingar

Har så många olika känslor i mig just nu som jag inte vet hur jag ska hantera...
Inget allvarligt men dom får mig bli så otroligt jävla deppig och låg.....
Många funderingar kring mitt liv, min viktnedgång och allt annat.. Kommer jag lyckas med det jag vill?????        Svaret skrämmer mig, vill inte misslyckas IGEN...
Det har jag gjort så mycket i mitt liv så det känns som en del av mig.
Men nu vill jag bryta det känslomönstret och känna mig lika värdefull (mina egna tankar om mig) som alla andra.
Det är inte lätt att leva mitt liv ska ni veta, för många motgångar helt enkelt.
Men nu ska det bli slut på det och jag blickar bara framåt. INGEN jävel ska få trampa på mig någonsin igen!!!!!!!
 
Nu ska jag snart lägga mig. Måste vila skallen... Kommer mer imorn, lite om julen å fina bilder på allt.
 
Puss å kram
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Fina Anna. Jag vet att du klarar detta, du är starkare än du tror. Jag hejjar på dig hela vägen!!

    Svar: Tack♥ Nu kör vi :)
    Anna

    2012-12-28 | 12:42:38
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Linda säger:

    Det gör vi!! <3

    2013-01-01 | 12:42:14
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: