Life As Anna

<3 STOLT MAMMA TILL 4 UNDERBARA FLICKOR!!! <3

Hatbrev till hyresvärden.... CHECK!!!

Kategori: Allmänt

Jag håller snart på bli smått GALEN!!!

Nån jävel har snott mina kläder ur tvättstugan.
För nån månad sedan så tvättade jag å jag satt bra länge å undrade vart Mirelles nya fina byxor var samt några pyjamaser som var relativt nya. (+ lite annat) Men tänkte att det kommer nog fram.

Men nu har kläderna inte dykt upp och jag misstänker (99%) att dom blivit stulna från tvättstugan.

Hur fan har folk mage att ta barnkläder? Tattarjävlar säger ja bara. GE HIT MINA BARNS KLÄDER!!!!

Har flera ggr påpekat att jag vill kunna tvätta i fred samt att jag blivit av med kläder förut (men på norrgv.) Å vill förstås inte att det skulle hända igen MEN, nu har det hänt å jag är riktigt LESS!!!!

Kommer ALDRIG tvätta där igen!!




Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: