Life As Anna

<3 STOLT MAMMA TILL 4 UNDERBARA FLICKOR!!! <3

Borde egentligen inte, men gjorde det ändå.....

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och barnen på Anjas och äter lite.
Dom äter pannkaka och jag tog en nachotallrik.
Jag hade BESTÄMT mig för att INTE äta upp hela tallriken,
men fasen nu är allt slut.. Så nu är jag proppmätt och har småångest...
jaja inte hela världen men känns som ett misslyckande.
 
Själva viktminskningen börjar PÅ RIKTIGT i mitten av januari när barnen ör färdiginskolade på dagis och jag jag köpt gymkort.
 
Men småstartar redan nu eller vad säger man "förberede" mig inför hårdstarten.
Jag ÄR taggad MEN har dåligt med kunskap och ideer å pga det har jag, inte gett upp utan det har saktat ner hela prossesen. Å det suger!!!
 
Älskar mina odjur ♥♥♥♥
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Oroa dig inte hjärtat utan ta det i den takt som passar dig. Dessutom kan det vara dumt att börja 3 dagar innan jul. Förbered dig på starten istället så du är beredd och så kan du försöka dra ned lite på gottis fram tills dess fast ändå njuta av julen. Ses vi nåt mer innan du åker hem?

    Svar: Jo det va precis det jag tänkte då... alltså dra ner på allt inte börja på riktig....
    Anna

    2012-12-20 | 16:07:03
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: