Life As Anna

<3 STOLT MAMMA TILL 4 UNDERBARA FLICKOR!!! <3

Tog steget i rätt riktning... :)

Kategori: Vikten från 77kg - 60kg (eller mindre) på 5 mån

Igår 29/12 tog jag steget PÅ RIKTIGT och regestrerade mig på viktklubb.se
Så nu finns ingen återvändo längre. Att backa vore ett stort misslyckande å det går ju inte!!!!!
Kan en av mina bästa vänner så kan fan jag. Hon är för mig en riktig kämpe.
Kan knappt säga hur IMPONERAD OCH STOLT jag är.. Men shit det är jag!!!
Helvete vilken styrka... Henne kan ingen stoppa.. Säger bara WOOOOOW!!
Jag kommer gå ner ungefär 1/3 av det hon gått ner så klart som fan jag ska lyckas.
 
Så här sitter jag på dag 2 med viktklubb.se och Linda hårt hållen...
Stackars kvinna som jag terrar henne med allt möjligt ♥♥♥♥♥.
 
Puss å kram

Kommentarer

  • Linda säger:

    Raring!! Men jag hjälper allt jag kan så säg bara till fina du!! Och tack för komplimangen ♥

    Svar: ja du stöttar mig otroligt mycket även om du är 15 mil bort. Har din viktnedgång i minnet typ hela tiden å som jag skrev " kan du kan jag/ (Alla)" Å så fort jag känner mig deppig så kollar jag din blogg, fb eller messar ♥♥♥
    Anna

    2012-12-30 | 19:46:14
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Linda säger:

    Åh men Gud så gullig du är Anna, blir verkligen så glad över dina fina ord! <3

    Svar: ♥♥♥
    Anna

    2013-01-01 | 12:40:42
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: