Life As Anna

<3 STOLT MAMMA TILL 4 UNDERBARA FLICKOR!!! <3

Vafan.. ALLT försvann!

Kategori: Allmänt

Början om från början lalalala.. början om på nytt.. Ja så känns det just nu iaf.. men men..

Idag var jag i Täby för att köpa kläder till Sabina julshow.. MEN nu vill hon inte vara med längre 6 dagar före premiären, hon totalvägrade å vad ska man göra då.. INGENTING!

Här ser ni henne uppträda på Bergateatern med gamla dansklassen. <3







Men men.. Det är synd..

I Täby hitta jag bevärmare på HM för 10 spänn!!!!, så det åkte med 2 par grå.
Bytte även min jacka då ena tryckknappen på jackafickan inte var ditsatt vid tillverkningen å väl inne på HM så hör jag låten jag gått å nynnat på hur jävla länge som helst. Det visar sig vara en beyonce-jullåt. (måste leta)
FAN hittar den inte.. nanananananannnaaaa..

Sen handlade jag en asfin förvaringburk, HOUSEKEEPER BOX står det på den. Inköpt på claes olsson, 199kr.
Tänkte förvara badrumsprylar i den.. Handtag å tålig. :)

 

I LOVE IT!!!

Det har även blivit 2 par SKITSNYGGA leggings (från barnavdelningenpå kappahl ) fniss..

   

Vad tycks????

Jag hittade låter, den är så julmysig :)

Kommer med nytt snart igen..

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: